İlk Başvuru;
Evde sağlık hizmeti almak isteyen hastalar veya hasta yakınları Sağlık Bakanlığı bünyesindeki Ulusal Çağrı Merkezi 444 38 33 nolu telefonu arayarak müracaat ederler.
Hasta Kabul ve Muayene Süreci;
Çağrı merkezindeki görevli personel hizmet talep eden kişi ile görüşme yaparak gerekli işlemleri başlatır. İlk görüşmeye takiben Giresun İli Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezinde görevli sağlık personeli tarafından hizmet talep eden kişi ile görüşme yapılarak ilgili hastanenin ekiplerine yönlendirilir.
Evde sağlık hizmeti alacak kişi, hekim ve yardımcı sağlık personelinden oluşan ekip tarafından evinde ziyaret edilir. Hizmet alacak kişinin durumu ve sunulacak hizmet belirlenir.
Hastanın Takibi;
Evde sağlık hizmeti verilecek hastaya belirlenen tanı ve tedavi planı doğrultusunda hastanın takibi yapılır.
Hizmetin Sonlandırılması;
Evde sağlık hizmeti alan veya almaya devam eden kişinin kendi isteğiyle evde sağlık hizmeti almak istememesi, ilgili hekim tarafından evde sağlık hizmeti ihtiyacının gerek kalmadığı kararının verilmesi ve hastanın ex olması sonucu hizmet sonlandırılır.
Acil Durumlarda Ne Yapmalı?
Hastada oluşan acil durumlar için 112 aranmalıdır.
Hastanemiz Evde Sağlık Hizmetleri Birimi İletişim;
Tel: 0 454 310 20 23
Tel: 0 454 310 20 00
Dahili: 2514